Terasa de la etajul doi

        Colț de rai pe terasa

 Dupa o pauza mai lunga de a posta si m-am hotarat,astazi in postare o sa triumfeze terasa casei de la etajul doi.
  Terasa este jumatate acoperita pentru a te putea feri de anumite fenomene ale naturii,iar in  jumatatea cealalta esti liber sa stai in soare,ploaie sau ninosare.
 Conceputa si facuta de tatal meu,el a venit cu toate ideile pe care veti vedea in imaginile de mai jos.

  Dupa cum spuneam mai sus,florile sunt o alta nebunie de a tatalui meu,cand intra intr-un magazin unde se pot gasi flori e imposibil sa nu vina macar cu o planta.
 Florile din poza asta sunt doar o parte,mai sunt si in alte colturi 😂

 Mini iazul din coltul terasei este foarte linistitor,zgomotul apei si pestii ce se plimba prin el te relaxeaza complet ducandu-te cu gandul la o pensiune dintr-o zona muntoasa

  Acestea sunt acoperisurile caselor vecinilor mei,nu-i nimic special,dar imi pare o iamgine frumoasa ce nu o vezi prea des.


 La orice adiere de vant.draperiile parca o iau razna,la fel si cu cele din tavan parca sunt valurile marii,putin nostalgic,dar iese o imagine frumoasa.
Imposibil sa lipseasca gratarul si cuptorul,fiecare roman are un gratar acasa.

Imaginea e superba,dar ce sa va mai zic de mirosul pomilor infloriti,adierea vantului aduce parfumul florilor.
Am apucat si apusuri mai frumoase,dar asta este singurul imortalizat.
Prin pozele atasate v-am aratat toate privelistile de pe langa casa.

Multumesc ca ai citit pana la sfarsit!

  1 Instagram

Comentarii

Postări populare