Castelul Peleș

   Castelul Peleș in noua poze .


   Dupa o  pauza si o vacanta de vara lunga in care am avut grija de a face numeroase poze, m-am hotarat sa arat in cateva poze frumusetea Peleșului.


Cred ca toata lumea a auzit de acest castel ce are o curte exterioara superba cu numeroase busturi si fantani.
Pot spune ca merita drumul pentru a il vizita,eu il consider cel mai frumos castel si mi-as dori macar o zi sa locuiesc acolo sau sa fie al meu . Stiu este ceva imposibil.


Curtea interioara este superba,cu pereti pictati si imbracati in lemn.
Castelul a fost construit la dorinta regelui Carol I al Romaniei,ce a avut gusturi foarte bune ce inca nu s-au demodat.


Peretii Holului de Onoare.

Atatea detalii si sculpturi in lemn nu am mai intalnit in niciun alt castel.
Tavanul este mobil din geam vitraliu,oferind o lumina naturala incaperii si o priveliste frumoasa asupra cerului .
Ce se poate vedea in acasta poza este infim fata de ce se poate vedea daca te afli in aceasta incapere .


Acest hol imi aduce aminte de serialul Suleyman Magnificul sau Sultana Kosem ,nu ca as fi o fana a lor,ci doar a castelelor si vestimentatiei personajelor din acea vreme.
E uimitor cand te gandesti ca prin aceste locuri au trecut persoane atat de importante,face castelul si mai impresionant . 


Sufrageria .

O incepere cu o masa imensa, cu numeroase scaune si pereti imbracati in lemn in stil rustic.

Dormitorul regal.

Pot scpune ca vedeta acestui dormitor a fost dulapul,alb cu detalii aurii ,mi-a captat total atentia.
M-am indragostit de el...As vrea si eu unul exact la fel la mine in camera.


Apartamentul imperial.

In capatul camerei este patul cu un baldachin ,o frumusete ,o camera plina cu detalii.
Din cate am inteles peretii sunt imbracati cu un tapet ce provine de la o Biserica ce a fost arsa,urmele sunt vizibile .
Oare cer prea mult daca m-as caza aici o saptamana?!?!


Intr-o camera apropiata a apartamentului regal se afla aceasta incapere de odihna.
Canapele sculptate si cu o tapiserie frumoasa.

Tavanul uneia dintre camere ,mai mult se aseamana cu un tablu.
Detalii minutioase aurii ce imbraca o pictura.

Pentru mai multe poze asemanatoare : Instagram .


Va multumesc ca ati citit pana la sfarsit!!!




Comentarii

Postări populare