Dulap pentru haine vintage

Puțin vintage și pentru azi...

Pot spune ca am terminat cu amenajarea camerei in proportie de 95%,am asamblat si dulapul,tot vintage,cum imi place mie.
Acum tot mobilereul este la locul lui in camera.
Asa arata dulapul inainte de reconditionare,poate ca unele persoane il prefera asa,nereconditionat.Eu am impresia ca albul il pune in valoare,ii evidentiaza mai bine detaliile si il face mai diferit.
L-am gasit pe maretul olx,in aceasi zi in care a fost publicat anuntul,pentru ca intram din ora in ora sa vad ce mai e nou. 

Cam asa arata dupa reconditionare,detaliile sunt mult mai bine puse in evidenta de albul mat. 
Pana sa il reconditionez nu am bagat de seama toate detaliile lui,tocmai cand proiectul a luat final am realizat ca dulapul este plin de detalii. In poza nu se observa,dar picoarele lui sunt rotunde,exact ca o minge pe care o storcesti cu piciorul. Imi place si terminatia de sus a dulapului  ce il contureaza si il face mai sofisticat,de asemenea nici usile dulapului nu-s greu de remarcat.
Cu cele trei usi si doua sertare dulapul este destul de incapator pentru hainele dintr-un singur sezon.

Manerele dulapului nu mai erau in perfecta stare pentru a le putea folosi, asa ca am gasit unele noi cu aspect vechi(in Dedeman),detaliile manerelor ies foarte bine in evidenta pe fondul alb al dulapului.
Aceleasi manere am luat si pentru masuta de machiaj si ale ei erau nefolosibile,asa ca am asortat  situatia.
Manerele ies bine in evidenta si dau un aspect frumos,vintage,cum imi place.
Gaurile deasupra manerelor sunt pentru chei,pe care evident ca nu le mai avea,inca sunt in cautare de 2 chei ce sa se potriveasca si cu manerele 
Masuta de machiaj si dulapul parca provin din acelasi set,dar nu,fiecare au avut un alt propietar,un alt trecut,dar acelasi viitor. 
Prefer sa pun mai multe poze si sa scriu mai putin,pozele spun totul,nu trebuie sa adaug prea multe cuvinte.


Multumesc ca ai citit pana la sfarsit ! 







Comentarii

Postări populare