Gradina botanica

Gradina botanica pe terasa 

Dupa ce v-am prezentat terasa casei mele in postarea anterioara,m-am hotarat sa vin cu update,asa ca am revenit cu tot cu flori .
Cred ca tatal meu s-a "reprofilat",a trecut de la vintage la florarie(cu toate ca a mai luat niste vechituri pe care le voi arata in alte postari dupa ce le va aranja).
Cam o data pe saptamana face vizite magazinelor si vine cu portbagajul plin cu ghivecele si floricele.
 
Asta este una dintre capturile lui.

El si mama fac o adevarata echipa,el aduce florile,mama le schimba ghivecele,le aranjaza si dadaceste,catedata fac cu schimbul.


Nu,nu facem flori pe gratar ,doar ca tata a luat atat de multe incat: unde sa le mai puna
Cand e vorba de incins gratarul le muta ,ca doar sunt carnivori.

 Casuta ce sta aplecata a fost a primului meu papagal,dupa disparitia lui in mod dubios a zacut nebagata in seama intr-un colt,nu ca acum ar veni vreo pasare la ea. 
Bineinteles ca mama a pus inaintrul ei cateva flori artificiale pentru ca era prea "spatioasa".
Pe  langa muscate,cercelusi,petunii,cactusi,trandafiri si  multe alte denumiri ale plantelor (pe care nu le-am retinut ),s-au gasit loc si pentru Tuia(mici braduleti), sigur se va mai gasi loc si pentru alte plante  cu care vom dormi in pat la iarna.

Multumesc pentru  ca ai citit pana la sfarsit !

 1 Instagram


Comentarii

Postări populare