De ce vintage ?

  De ce ? 

   Nu ma pasioneaza de mult chestia cu vintage,dar de cand ma pasioneaza,ma pasioneaza rau .😂
  De aproximativ un an tot strang si adun de peste tot lucruri si obiecte,am strans atat de mult incat ma intreb unde sa le mai pun si nu ma opresc,mai scormonesc.😍

  De ce ma atrag vechiturile ?

Asta ma intreb si eu uneori,dar gasesc raspunsul...
 •Imi plac pentru simplul fapt ca sunt unice in acest moment,cu siguranta mai sunt doar cateva exemplare sau poate nimic. Deci sunt aproape sigura cu nu voi da peste cineva cu mobila ca a mea.
 •Mobila este de foarte buna calitate,facuta pe timpul in care NU se faceau lucruri de mantuiala pe bani multi,ca acum,este plina de detalii fine, eu  am ales sa le pun in valoare cu o vopsea alba mat si sa asortez cu manere aurii pline de detalii si ele .
 •Obiectele vintage beneficiaza si ele de aceasi atentie la detalii, mai ales cand sunt si aurii,imi stralucesc ochii cand vad atata opulenta.
•Doar cand te gandesti la istoria bunurilor iti trec prin cap tot felul de intrebari: Oare au apartinut unei boieroaice? Oare a fost o femeie simpla ce s-a chinuit ca sa le poata avea ? Oare cum a fost viata vechiului posesor ? Si cate a vazut mobila asta la viata ei?


Rama asta este preferata mea dintre toate,a fost culeasa de la un targ vintage.Modelul ei te face sa nu-ti mai iei ochii de la ea.
Povestea acestor corpuri de iluminat v-am spus-o in prima postare. Inca nu m-am hotart cum le-ar sta mai bine,cu sau fara abajur si nici nu am gasit modelul perfect pentru ele. 
  
Inca nu mi-am dat seama daca este sigur un suport de lumanari sau altceva,insa picioarele spun tot despre opulenta lui. Sper sa imi dau seama despre adevarata lui intrebuintare intr-un final.
Nu ii stiu numele exact,dar eu ii spun:cosul de reviste,tin toate hartogaraiele in el ,pe el si suportul de luamanari le am de la tata,care din cand in cand vine cu cate ceva acasa.😂

Servanta,cea din prima postare,manerele ei sunt mici si pline de detalii atent lucrate. Ea este preferata mea la fel ca toate celelate ,nu pot sa ma hotarasc care-mi place mai mult,cred ca toate la fel de mult.
• 1 Instagram
Multimesc ca ai citit pana la sfarsit!😘

Comentarii

Postări populare