Restaurant vintage

Restaurant pentru amatorii de vintage

 Unul dintre cele mai frumoase restaurante ce au parte de o arhitectura si un design pe masura asteptarilor mele se afla in Brasov,Brasserie.
 Sigur ca nu o sa ma duc acolo special pentru a lua o cina in oras,ci doar in micile vacante.

 Prima data am intrat sa beau un ceai si am ramas placut impresionata de atentia la detalii.Ma asteptam ca preturile sa fie pe masura frumusetii restaurantului,dar sunt modeste.Sigur ca a doua zi m-am intors si am mancat o portie de paste Arrabiata foarte delicioase.
Tavanul este pictat si cu niste detalii minutios lucrate,te face sa uiti ca ai intrat in restaurant in anul curent,iti mai aduci aminte doar cand mai arunci o privire pe fereastra ca esti in acelasi secol.
Daca mesele si scaunele nu ar face parte din acest peisaj,incaperea ma duce cu gandul la camera unui Castel.
Restaurantul este amplasat  foarte bine,geamul mare iti asigura o priveliste excelenta catre munte si Piata Sfatului din Brasov. 
Daca aveti drum prin Brasov merita sa incercati acest restaurant.
Pacat ca nu este unul si in Bucuresti,dar sunt unele asemanatoare ce m-au facut sa revin,poate ca voi vorbii despre ele in viitoarele postari.
Aceasta postare este o recenzie mai detaliata,nesponsorizata.

Pinterest

                                                                        • 1 Instagram
                                                                       
                                                                          2 Instagram
                                                   

Multumesc ca ai citit pana la sfarsit !


Comentarii

Postări populare