Idei de mobila vintage

Mobila vintage 

Cu o simpla cautare pe Pinterest sau alte site-uri de genul poti sa gasesti o sumedenie de idei. 
Eu m-am inspirat din aceste diy si am ales cateva interesante.

Dulapul asta este o splendoare,beneficiaza de o pictura vesela ce ar inveselii orice camera simpla.
Singurul lucru ce ma deranjaza vizual sunt patratele alb-negru,nu se leaga cu restul desenului,dar presupun ca posesorul este pasionat de sah.

Ohh,detaliile dulapului minutios lucrate,aurii pe un fond albastru ca si cerul fac dulapul atat de valoros.
Probabil am gusturi mai batranicioase,ca ale bunicii,apreciez ce este frumos si lucrat cu grija.
Unde mai gasesti mobila asa "pretioasa"?
Probabil pe la un castel ceva,adica eu doar pe acolo am vazut bijuterii de genul.
      


O comoda cu multe detalii,puse in evidenta de vopseaua in  stil shabby chic , ce ii accentueaza varsta.
Respect celui ce a sculptat aceasta comoda incarcata cu detalii lucrate cu atentie,eu abia reusesc sa imi fac codita de tus la fel la ambii ochii,deci trebuie sa ai ceva indemanare,pasiune si talent.
Sincer,mie mi-ar placea comoda pe alb,pentru ca am o obsesie pentru mobila alba ,dar la cat este de speciala nu-as comenta daca as avea una ca asta in camera.

 Reconditionare,schimbarea si adjustarea mobilei

         

Sunt numeroase feluri in care poti reconditiona o mobila,asta este una dintre ele,cand nu ai nevoie de o comoda faci un "fotoliu".
Eu ii gasesc locul langa un pantofar,te asezi frumos si te incalti,altfel pleci la drum cand te ridici de pe un" fotoliu" ca asta.


 Destul de ingenioasa ideea,as vrea sa gasesc si eu o usa la fel ca asta si sa imi aranjez amintirile in ea.In prima faza nu iti dai seama ca rama a fost o banala usa.
O idee simpla cu un rezultat frumos.

    
Pinterestul este frate cu Google,gasesti orice acolo,printre care si scaunul asta,nici daca ma gandeam o viata nu-mi trecea ideea asta prin cap,o idee simpla si frumoasa. Arata perfect in gradina,dimineata sa te asezi confortabil si sa iti bei cafeaua.


Dupa parerea mea,albul scoate in evidenta detaliile si pare mult mai eleganta,inainte de reconditionare nu pare atat de atractiva.
Cu o reconditionare poti intinerii mobila cu cativa zeci de ani,mai ramane sa ii gasesti locul si sa o pui in valoare cu manerele sertarelor si cu diferite decoratiunii.
O reconditionare ce face mobila sa para mai speciala,fara a avea detalii.
O idee simpla de realizat,o astfel de comoda este greu de gasit si pretul poate sraii de limita normalului.
De ce sa nu iti faci tu una pe placul tau?
           •Pinterest
          • 1 Instagram
           2 Instagram

             Multumesc ca ai citit pana la sfarsit !




Comentarii

Postări populare