Vintage. Mobila cu trecut si viitor

Vintage. Mobila cu trecut si viitor la mine in dormitor .

Hmm...
 Cu ceva timp in urma tot cautam pe internet,reviste si magazine de domeniul amenajarii casei pentru ca urma sa imi mobilez si decorez noul dormitor pe bunul si ciudatul meu plac 😂.
  Cautarile au fost in zadar,nimic pe placul meu, nimic sa ma faca sa zic "wow vreau asta". Deci prin urmare am avansat cautarile si documentarea in acest sens.
  Sincer...cred ca ideea camerei in stil vintage a venit in urma vizionarii unei blogarite foarte pasionata de vintage...haine,bijuterii si accesorii. Ea isi achizitiona piesele vintage din targuri si de pe olx .
 Si uite cum mi-am deschis ochii larg si am cautat mobila vintage. Am cautat si am si gasit  si sunt chiar multumita,o sa vedeti de ce!
 Pot spune ca mobila este luata la un pret mult mic decat cea din pal ce se gasesc in magazine.M-am interesat si cat ar costa genul de mibila vintage si in magazin si este mult peste limita bunului simt... pe o noptiera sa dai 600€ e ceva absurd pentru cineva cu un trai modest.
 Asa ca am scormonit pe acest site la sectia de vintage unde prima data am gasit o servanta cu o sculptura perfecta,spun eu.
 


 In prima poza abia o achizitionasem, iar in cea de a doua era gata reconditionata .👍🏽
 De la acelasi domn de la care am achizitionat aceasta servanta am gasit si o oglinda la care am asortat imediat un fost birou de al unei cunostinte,desigur si el reconditionat. Cu el nu am poza inainte de acest proces de infrumusetare .
 Biroul l-am transformat intr-o masuta de toaleta foarte cocheta.  
 Se potrivesc perfect .🖤
 
Prin picioarele curbate si modelul de pe sertare o face speciala si ii dau un aer vintage .                                    
Dulapul este si el achizitionat dar nu este inca complet reconditionat ,il voi prezenta si pe el in viitoarea postare .
Si locul in care ma intind si ma relaxez,patul... Patul nu este Sh , este luat de la Ikea,mi-a placut atat de mult incat l-am luat inainte cu jumatate de an pana la finalizarea camerei .

Am pus doua poze,una pe lumina si una pe intuneric. Poza de mai sus e foarte romantica si relaxanta.


Are si patul aerul lui de vintage , cel putin asa cred eu.. 
Acele aplice sunt tot foarte vechi, le-am primit cadou pentru ca am inebunit pe toata lumea cu obsesia mea de vechituri reimprospatate.
Cu un buget mediu mi-am mobilat dormitorul pe bunul plac si unic,se gaseste greu acest gen de mobilier,probabil ca lumea isi da seama de durata lor de viata si modelul unic si il apreciaza 
Sustin reconditionarea mobilei de calitate si integrarea ei.
• 1 Instagram
Multumesc ca ai citit pana la sfarsit!😘


Comentarii

Postări populare